Monday, August 24, 2009

berbuka di Lenggeng

Hari pertama berpuasa kami sekeluarga balik Lenggeng.. maklumla dokek jo kan..?? tapi yang pasti mek tak teingat pun nak amik pic2 makanan yang terhidang.. antara menu pada hari pertama berpuasa ialah, masak lemak cili padi rusuk lembu, ikan terubuk bakar, sayur campur, sambal ikan tongkol, sambal tempoyak pun ada gak.. mee goreng , buah tembikai , kuih muih dan air teh o oppsss.. air soya pun ada gak... dan hari pertama tu pulak mek rasa mek ok jer pose.. jadik mek teruskan lah ber pose.... kalau dah bonda yang masak haruslah tambah tiga empat kali nasi .. kukuikuikui... hmmm.. hari ni nak berbuka apa... rasa cam nak beli ayam percik jer.. cam besh jerk email anne tadi...ok kepada uollsss.. selamat berbuka ..

Friday, August 21, 2009

Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak....

Sempena tibanya bulan baik Ramadhan esok
mek terlebih dahulu ingin memohon ampun dan maaf jika
mek ada berbuat kesalahan, baik yang tidak di sengajakan mahupun yang di sengaja,
mek ada menyakiti hati di antara uollss,
mek ada terlanjur kata bila berbicara,
dan mohon halalkan makan & minum yg pernah uollss berikan kepada mek selama ini,
dan juga mohon dihalalkan semuanya.
mek juga telah memaafkan uollss dan telah menghalalkan segalanya.
Semoga kita dapat menjalani ibadah puasa dengan khusyuk, diberkati dan dirahmati Allah S.W.T,
INSYAALLAH.

dah jejak kata ko..

Monday, August 24, 2009

berbuka di Lenggeng

Hari pertama berpuasa kami sekeluarga balik Lenggeng.. maklumla dokek jo kan..?? tapi yang pasti mek tak teingat pun nak amik pic2 makanan yang terhidang.. antara menu pada hari pertama berpuasa ialah, masak lemak cili padi rusuk lembu, ikan terubuk bakar, sayur campur, sambal ikan tongkol, sambal tempoyak pun ada gak.. mee goreng , buah tembikai , kuih muih dan air teh o oppsss.. air soya pun ada gak... dan hari pertama tu pulak mek rasa mek ok jer pose.. jadik mek teruskan lah ber pose.... kalau dah bonda yang masak haruslah tambah tiga empat kali nasi .. kukuikuikui... hmmm.. hari ni nak berbuka apa... rasa cam nak beli ayam percik jer.. cam besh jerk email anne tadi...ok kepada uollsss.. selamat berbuka ..

Friday, August 21, 2009

Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak....

Sempena tibanya bulan baik Ramadhan esok
mek terlebih dahulu ingin memohon ampun dan maaf jika
mek ada berbuat kesalahan, baik yang tidak di sengajakan mahupun yang di sengaja,
mek ada menyakiti hati di antara uollss,
mek ada terlanjur kata bila berbicara,
dan mohon halalkan makan & minum yg pernah uollss berikan kepada mek selama ini,
dan juga mohon dihalalkan semuanya.
mek juga telah memaafkan uollss dan telah menghalalkan segalanya.
Semoga kita dapat menjalani ibadah puasa dengan khusyuk, diberkati dan dirahmati Allah S.W.T,
INSYAALLAH.