Friday, November 26, 2010

Majlis tertutup ...

papa ajar Aidil potong kek , tapi birthday boy sibuk tengok camera..!!

Majlid tertutup katanyer...!!! hehehe... layannnn....


cepat la papa.. Aidil dah tak sabar ni..


abang pun nak jugakkk...

penat tunggu.. dah haus ..

finally...

Thursday, November 25, 2010

today is....

Aidil's birthday.... yeyehhh!!


pic sehari selepas dilahirkan....

ini gambar saya umur satu tahun......


Semoga menjadi anak yang soleh... amin...

Tuesday, November 16, 2010

salam aidiladha...

hati - hati di jalan raya.. semoga selamat pulang ke kampung halaman....

selesema lagik...!!

aku cuba kenal pasti dimana dan bila aku start kena serang nih.. minggu lepas aku balik Lenggeng .. masa hujan2 tu aku lepak kat porch depan umah mama jer.. sambil makan lempeng ngan teh panas.. layannn... ahad malam aku balik Kajang .. hujan lagi masa tu.. sampai umah cam biasa la .. siap2 kan apa yang patut untuk esok .. titon.. keesokkan ari nya gi keje cam biasa .. kalau tak silap aku .. lepas breakfast pagi tu .. aku dah start bersin.. xberhenti sampai la petang .. bawak ke malam.. bangun pagi nih tekak sudah rasa sakit.. hurrmmm... di mana agak2 nye aku dapat virus selesema nih...?

Thursday, November 11, 2010

Wednesday, November 10, 2010

kukuh atau tidak?

hehehe... apa alasan yang paling kukuh untuk aku bagi nih....??? tulunnnn....


Tuesday, November 9, 2010

dah jejak kata ko..

Friday, November 26, 2010

Majlis tertutup ...

papa ajar Aidil potong kek , tapi birthday boy sibuk tengok camera..!!

Majlid tertutup katanyer...!!! hehehe... layannnn....


cepat la papa.. Aidil dah tak sabar ni..


abang pun nak jugakkk...

penat tunggu.. dah haus ..

finally...

Thursday, November 25, 2010

today is....

Aidil's birthday.... yeyehhh!!


pic sehari selepas dilahirkan....

ini gambar saya umur satu tahun......


Semoga menjadi anak yang soleh... amin...

Tuesday, November 16, 2010

salam aidiladha...

hati - hati di jalan raya.. semoga selamat pulang ke kampung halaman....

selesema lagik...!!

aku cuba kenal pasti dimana dan bila aku start kena serang nih.. minggu lepas aku balik Lenggeng .. masa hujan2 tu aku lepak kat porch depan umah mama jer.. sambil makan lempeng ngan teh panas.. layannn... ahad malam aku balik Kajang .. hujan lagi masa tu.. sampai umah cam biasa la .. siap2 kan apa yang patut untuk esok .. titon.. keesokkan ari nya gi keje cam biasa .. kalau tak silap aku .. lepas breakfast pagi tu .. aku dah start bersin.. xberhenti sampai la petang .. bawak ke malam.. bangun pagi nih tekak sudah rasa sakit.. hurrmmm... di mana agak2 nye aku dapat virus selesema nih...?

Thursday, November 11, 2010

BB Torch...


waaa... murs kan uolss.. hari ini sajorr...


Wednesday, November 10, 2010

kukuh atau tidak?

hehehe... apa alasan yang paling kukuh untuk aku bagi nih....??? tulunnnn....


Tuesday, November 9, 2010

Megamind 3D


Jom pi tengok ramai2.. mesti Adeeb suka...