Tuesday, November 16, 2010

selesema lagik...!!

aku cuba kenal pasti dimana dan bila aku start kena serang nih.. minggu lepas aku balik Lenggeng .. masa hujan2 tu aku lepak kat porch depan umah mama jer.. sambil makan lempeng ngan teh panas.. layannn... ahad malam aku balik Kajang .. hujan lagi masa tu.. sampai umah cam biasa la .. siap2 kan apa yang patut untuk esok .. titon.. keesokkan ari nya gi keje cam biasa .. kalau tak silap aku .. lepas breakfast pagi tu .. aku dah start bersin.. xberhenti sampai la petang .. bawak ke malam.. bangun pagi nih tekak sudah rasa sakit.. hurrmmm... di mana agak2 nye aku dapat virus selesema nih...?

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

dah jejak kata ko..

Tuesday, November 16, 2010

selesema lagik...!!

aku cuba kenal pasti dimana dan bila aku start kena serang nih.. minggu lepas aku balik Lenggeng .. masa hujan2 tu aku lepak kat porch depan umah mama jer.. sambil makan lempeng ngan teh panas.. layannn... ahad malam aku balik Kajang .. hujan lagi masa tu.. sampai umah cam biasa la .. siap2 kan apa yang patut untuk esok .. titon.. keesokkan ari nya gi keje cam biasa .. kalau tak silap aku .. lepas breakfast pagi tu .. aku dah start bersin.. xberhenti sampai la petang .. bawak ke malam.. bangun pagi nih tekak sudah rasa sakit.. hurrmmm... di mana agak2 nye aku dapat virus selesema nih...?

No comments:

Post a Comment